SSブログ

金ちゃんの仮装大賞に出場!!そして合格!!! [テレビとニュース]

金ちゃんの仮装大賞に出場!!そして合格!!!


「第82回 金ちゃん&香取慎吾の全日本仮装大賞」に出場しました!!!


そして合格!!


わ~い!!


といっても私ではなく親戚の人なんですが(苦笑)


1週間くらい前にその親戚から電話がかかってきたらしく母親から出場する事を知りました


まあ事前に連絡するんだから合格くらいはしたんだと思いDVDレコーダーに録画することに・・・


できるなら高画質に残しておきたいのでDVDレコーダーの容量を減らすためCMカットに明け暮れました


CMカットって意外と面倒なんだよね・・・


番組を録画しつつテレビを見ているとそれらしき人が出て合格!!


すぐにお祝いの電話をしたけど留守・・・


どうやらみんな集まってパーティーをしてるみたい(笑)


ともかくよかった!


今度家に来たらおめでとうって言いたい!!


2009/05/06 19:32:22


金ちゃん&香取慎吾の全日本仮装大賞 公式サイト
http://www.ntv.co.jp/kasoh/


I participate in disguise award of Kim! ! And I pass! ! ! I participated in "all-Japan disguise award of the 82nd lathe lead & Shingo Katori"! ! ! And I pass! ! There is わ ...! ! It is the person of the relative not me, though(A wry smile) I knew that I seem to have had a telephone from the relative around one week ago and participated from mother Oh, it is ... in it thinks that I did the pass because I contact it beforehand, and recording it on a DVD recorder I spent all my time cut a commercial to reduce the capacity of the DVD recorder because I did not want to finish being high-resolution if I could do it なんだよね ... unexpectedly troublesome a commercial cut A person like it appears when I watch television while recording a program and passes it! ! Though did the call of the celebration immediately; away ... I gather and seem to do all of a party somehow or other(笑) Anyway, I was good! I enjoy it if he comes to the house, and father wants to say this time! ! 2,009/05/06 19:32:22






にほんブログ村 その他日記ブログ 日々のできごとへ
にほんブログ村

nice!(0)  コメント(0) 
共通テーマ:テレビ

nice! 0

コメント 0

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。