SSブログ

動物園に行った感想 [日記]

動物園に行った感想


いつもより3時間も寝坊しました・・・


疲れかな?


まあともかく今日は動物園で撮影した画像の選別と処理


800枚くらい撮影したのでどれを載せようかと2日がかりで悩んでました


ちょうどクリスマスイベントと重なっていたため園内にはサンタクロースがたくさん!!


どうやらクリスマスケーキを動物に上げるみたい


一緒に行くとカメラを持ったお客さんが今や遅しと待ってました


スタッフがケーキを置こうとすると奥の方で動物が異常に興奮している


動物達もこの日を楽しみにしてるのかな?


檻から出た動物たちはおいしそうにケーキをほおばってました


ただその写真を選別中に気づいた事が一つあった


この動物たちは幸せなのか?


狭い檻の中で年に一度だけの(?)楽しいイベント・・・


まあスタッフの笑顔と会話を聞く限り大切に育てていると分かるんですが・・・


なんだか切ない


そのため写真の掲載は止めることにしました


今度動物園に行ったら撮影できないかも・・・


2009/12/20 19:44:28


The impression why I went to the zoo for ... which always overslept more for three hours Are you tired? Oh, sorting and the disposal of images which, anyway, I photographed today at a zoo I was troubled with 800 pieces after 2nd which I would ride because I photographed it There is just a lot of Santa Claus in the garden because it fell on Christmas event! ! I seem to put up Christmas cake in an animal somehow or other A visitor with the camera waited impatiently when I went together When the staff is going to put a cake, an animal is abnormally excited at back one Do the animals look forward to this day, too? The animals which appeared from a cage stuffed its mouth with a cake with great relish But there was one I was sorting the photograph, and having noticed Are these animals happy? In a narrow cage only of once a year(?) Pleasant event ... Oh, understand that can be brought up carefully as far as hear a smile and conversation of the staff,; but ... I am somewhat sad Therefore I decided to stop the publication of the photograph Cannot photograph it this time if go to the zoo; ...? 2,009/12/20 19:44:28








にほんブログ村 その他日記ブログ 日々のできごとへ
にほんブログ村

nice!(2)  コメント(2)  トラックバック(0) 
共通テーマ:日記・雑感

nice! 2

コメント 2

友蔵

ご訪問ありがとうございました(^_^)
by 友蔵 (2009-12-21 09:41) 

AKI

これからもよろしくお願いしますね
by AKI (2009-12-21 19:49) 

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

トラックバック 0

トラックバックの受付は締め切りました

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。