SSブログ

大掃除しました [日記]

大掃除しました


今日は時間があったので大掃除をしました


なんか久しぶりに掃除したためホコリだらけ(笑)


このくらいお金が貯まれば良いんだけど(笑)


つかれた~


こたつ布団を洗ったり干したりしたのが意外ときつかった


ここ数日気温の変化が激しくてこたつをしまうか悩みました


たぶん大丈夫だと思うけど・・・


これから要らない段ボールとか片付ける予定です


さあがんばろう!!


2010/05/01 19:57:54








にほんブログ村 その他日記ブログ 日々のできごとへ
にほんブログ村


I cleaned the whole it


I cleaned the whole it today because there was time


I am full of dust what it is because I cleaned it after a long absence(Smile)


Money should accoumulate this much(Smile)


Tiring ...


It was hard I washed a kotatsu coverlet, and to have aired it unexpectedly


I was troubled whether a change of the temperature was intense and put a kotatsu away for these past several days


Probably though think that is all right; ...


I am going to clear it up with the corrugated cardboard which I do not need from now on


OK, I will do my best! !


2,010/05/01 19:57:54

nice!(6)  コメント(0)  トラックバック(0) 

nice! 6

コメント 0

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

トラックバック 0

トラックバックの受付は締め切りました

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。