SSブログ

ついにチリで救出作業が開始!! [日記]

ついにチリで救出作業が開始!!


チリで起きた落盤事故に巻き込まれた作業員がついに救出されました


作業員の男性がもっとはしゃぐかとおもったら意外と冷静だったのが印象的でした


あれくらい冷静でないと二ヶ月近く閉じ込められてた生活を送れないんだね


その後で助かった人は大はしゃぎだったけど(笑)


ともかく良かった!


作業も順調だし全員が助かりそう


最年長の男性が昔、日本に密入国しようとしてたのを知った時は笑ったけどね


そういえば映画になると思っていたけどすでに撮影していたのも笑った!!


まあこうして笑えるのも無事に救出されたからなんだけどね


全員救出されることを願っています!


2010/10/13 19:58:25


The rescue work finally begins in Chile.


The worker who had been rolled in the cave-in accident that happened in Chile was finally rescued.


Calm unexpectedly if it had it when worker's man bubbled over more was impressive.


If it is not calmer than that, the life shortly confined for two months cannot be spent.


It is ..(.. ..laughter... ) though the surviving person was a rollick afterwards


At any rate, it was good.


It seems to go well also work and to survive by all members.


It laughed when it knows a maximus man tried to enter Japan illegally in old times.


Incidently, it laughed taking a picture already though it was thought that it became a movie.


It is because it is safely rescued to laugh thus probably.


It wishes all members to be rescued.


2010/10/13 19:58:25







にほんブログ村 その他日記ブログ 日々のできごとへ
にほんブログ村

nice!(0)  コメント(0)  トラックバック(0) 
共通テーマ:日記・雑感

nice! 0

コメント 0

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

トラックバック 0

トラックバックの受付は締め切りました

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。