SSブログ

ドラゴンクエスト9 星空の守り人 2回目の転生 [ドラゴンクエストⅨ星空の守り人]

ドラゴンクエスト9 星空の守り人 2回目の転生


主人公がすべての職業でLv.99になったのですべての職業をLv.1にしました


今回で2回目!


一応写真に写したけどアップする時間がないので断念・・・


たしか10回まで転生できるらしいけどおそらく半分も行かないな(苦笑)


錬金レシピの方も「ぼさつのこん」「しゅらのこん」を錬金ました


あと少しで錬金レシピもコンプリートできる・・・


今年中にコンプリート出るかな?


2010/10/22 19:56:25


The second transmigration


Because the hero had become Lv.99 by all the occupations, all the occupations were made Lv.1.


It is the second in this time.


It tentatively abandons though it copied onto the photograph because there is no improving time ・・・.


It is not though it seems to be able probably to transmigrate up to ten times ..not going of the half perhaps either.. (wry smile).


"Do not come about the buddhist saint" and "It does and do not come about [yu;]" are ..kneading.. ..[kane] recipe.. better the wrought gold [ta].


・・・


Do you go out complete by the end of this year?


2010/10/22 19:56:25















にほんブログ村 その他日記ブログ 日々のできごとへ
にほんブログ村

nice!(0)  コメント(0)  トラックバック(0) 
共通テーマ:日記・雑感

nice! 0

コメント 0

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

トラックバック 0

トラックバックの受付は締め切りました

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。