SSブログ

天気に誘われて動物園に行って来ました! [日記]

天気に誘われて動物園に行って来ました!


暖かい陽気に誘われて動物園に行って来ました!


まあ来年の杉花粉の飛散量がすごいらしいので一応保険のつもりで行きました


動物と接触している人は常に動物の糞の飛散や臭いなど体内に入っていくため抵抗力が強くなり花粉症などのアレルギーに強くなるとか・・・


2010年の花粉症の症状はすっかり無くなりました!!


もっとも動物と接触したからではなく「鼻呼吸」をし始めただけなんですが(笑)


来年も乗り切れるはず!!


来年のことは置いておいて動物園の話


今日は何故か人が多かった!!


どこかの小学校の遠足?


みんな絵を描いていたみたいだけど・・・


勝手に先に進んで行くグループもいたのがおかしかった


ある意味この子達を見ていた方が面白かった(笑)


ついて行くと不審者に間違われそうなので止めました(笑)


なかなか楽しい動物園で良かった!


今年はあと一回行く予定!


それまでに掃除とかやっておこう!!


2010/11/21 20:46:25


It was invited to the weather and it went to the zoo.


It was invited in a cheerful manner warmly and it went to the zoo.


It went by being going one the respondent insurance it because the amount of dispersion of next year's Japan cedar pollen seemed to be probably terrible.


The resistance power ..entering.. strengthens the allergy such as the strengthening hay fever the inside of the body like the dispersion of animal droppings and the smell, etc. always. the person who has come in contact with the animal


The symptom of the hay fever in 2010 disappeared completely.


It is ..(.. ..laughter... ) only though it began to do it is not because of the most much contact with animals but "Nose breathing"


It would be better to be able to get it over next year.


The story of the zoo leaving aside next year.


It was crowded today why.


Excursion of any elementary school?


Though everyone seems to have drawn the picture ・・・


It was amusing without permission that there was a previously advanced group, too.


It is interesting) ....favor.. seeing of a certain meaning [ko].. ..(.. ..laugh..


..(.. ..laughter..) stopped because suspicious person seems to make a mistake that it follows


It was good in a quite happy zoo.


It is scheduled to go another times this year.


Let's clean till then and put it.


2010/11/21 20:46:25







にほんブログ村 その他日記ブログ 日々のできごとへ
にほんブログ村

nice!(1)  コメント(0)  トラックバック(0) 
共通テーマ:日記・雑感

nice! 1

コメント 0

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

トラックバック 0

トラックバックの受付は締め切りました

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。