SSブログ

静かな時と騒がしい時と・・・ [日記]

静かな時と騒がしい時と・・・


今日は朝から静かでした・・・


土曜日ということもあって外は車の音一つ無い静かな時


まるでお正月のようでした


そんな中、自動車に乗っていどうしようとすると犬の散歩をしていた人に他の犬がやって来てその犬と大騒ぎ


どうもその犬は遊びたかったらしいんですが・・・


その後、散歩に行くと今度は静かな時が過ごせて大満足!


と思っていたら家になんか勧誘電話が私の元にあったらしい


慌てて電話番号を検索にかけてみるとどうやらニフティーからみたい


しばらくするとニフティーから光回線の勧誘の電話と判明


変な勧誘じゃなくて一安心


ふうっ・・・


なんか今日は静かだった反面、騒がしさが残る1日でした


2011/02/05 19:46:25


At quiet time and noisy time


It was quiet from the morning today ・・・.


It is on Saturday and the outside : when it is there is no one of the cars the sound quiet.


It was like a New Year.


The dog and it fusses over coming of other dogs to the [idoushi] person who was doing the dog-walking riding in an automobile ..in such...


Though it is not ..doing.. when the dog wants to play very much


Afterwards, because quiet time can be spent this time when going for a walk, it greatly satisfies it.


The cold call in the house when thinking seem to have been in my origin.


Apparently, when the telephone number is put on the retrieval panicking, I want to see from Nifty.


Telephone and turning out from Nifty of solicitation of optical line after a while


It is not a strange solicitation and it feels relieved.


[Fuu] ・・・


It was a day when noisiness remained today while it was quiet.


2011/02/05 19:46:25







にほんブログ村 その他日記ブログ 日々のできごとへ
にほんブログ村

nice!(1)  コメント(0)  トラックバック(0) 
共通テーマ:日記・雑感

nice! 1

コメント 0

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

トラックバック 0

トラックバックの受付は締め切りました

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。