SSブログ

今日から3月!年末の準備でも始めようかな(笑) [日記]

今日から3月!年末の準備でも始めようかな(笑)


早いもので今日で3月になりました


そろそろ年末の準備でもしようかな(笑)


まあ冗談はさておきここ数日は花粉症の影響でかなりだるくて仕方ない


ううっ・・・だる


はやく花粉が引いて欲しい


そういえば東京スカイツリーが600メートルに達しましたね


すごい!


1度家族と一緒にスカイツリーの展望回廊に行ってみたい!


ただこの東京スカイツリーはテレビの電波を出すためのタワー


はたして今のテレビには必要な物なのか?


年々、視聴率低下と広告収入の伸び悩んでいるのに・・・


単なるテレビの虚勢物にならないか?


なんだか精神的に辛いと書く内容が批判的になってしまう・・・


もう寝ます


では!


東京スカイツリー
http://ja.wikipedia.org/wiki/%E6%9D%B1%E4%BA%AC%E3%82%B9%E3%82%AB%E3%82%A4%E3%83%84%E3%83%AA%E3%83%BC


2011/03/01 20:13:25


It is March from today. The preparation at the end of the year starts or is ..(.. ..laughter... )


March came today by the early one.


The preparation at the end of the year does or is ..(.. ..laughter... ) slowly


It considerably probably feels heavy and it is reluctant because of hay fever on these several days without mentioning the joke.


[Uu] ・・・ [Daru]


I want you ..pollen.. to pull it early.


Incidently, the Tokyo sky tree reached 600 meters.


It is terrible.


I want to go to the observatory corridor of the sky tree once with the family.


However, this Tokyo sky tree is a tower to put out the electric wave of the television.


Is it a necessary really thing for a television today?


Yearly, the audience rating decrease and the advertising revenue though it is unable to move upward ・・・


Do not it become the false show of power thing of a mere television?


The content written it is mentally painful somehow becomes critical ・・・.


It has already slept.


Then,


Tokyo sky tree
http://ja.wikipedia.org/wiki/%E6%9D%B1%E4%BA%AC%E3%82%B9%E3%82%AB%E3%82%A4%E3%83%84%E3%83%AA%E3%83%BC


2011/03/01 20:13:25







にほんブログ村 その他日記ブログ 日々のできごとへ
にほんブログ村

nice!(1)  コメント(0)  トラックバック(0) 
共通テーマ:日記・雑感

nice! 1

コメント 0

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

トラックバック 0

トラックバックの受付は締め切りました

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。