SSブログ

静岡ホビーショーに行って来ました イラスト練習はドラクエ一の人気者 [静岡ホビーショー]

静岡ホビーショーに行って来ました イラスト練習はドラクエ一の人気者


第50回静岡ホビーショーに行って来ました


体調が酷くて行くのを止めようと思ったんですが、民主党やテレビメディアの発言や行動を見るよりはマシだと思い行くことに決定


しばらくは政治ネタは止めます(笑)


書くと体力削られる(苦笑)


静岡ホビーショーは今年も大盛況


子供から年配の方も大勢来ていて楽しんでいました


どちらこと言えば子供より大人の方が楽しんでいた感じ


写真も撮ってきたんですが時間がないので画像は明日


イラスト練習はドラゴンクエスト9星空の守り人のスライム!


2011.5.15.aki.dq9slime.jpg


今日は時間がないのでPhotoshop CS3で全て描いてみました


一応カラー(苦笑)


やっぱりパソコンだと線がうまく描けない!


2011/05/15 23:43:25


It went to the Shizuoka hobby show.
The illustration practice is a popular person of Dragon Quest 1.


It went to the 50th Shizuoka hobby show.


It decides it though it will have been stopped that the physical condition was cruel to the desire of seeing the remark and the action of the Democratic Party and the television media as Massey and going.


A moment political material is stopped ..(.. ..laughter..)


It is physical strength grinding [rareru] when writing (wry smile).


The Shizuoka hobby show is large flourishing this year.


It enjoyed that many people had come from the child the senior citizen.


It is which feeling of [koto] that adults enjoyed more than children if it says.


The image is tomorrow because there is no time though the photograph has been taken.


The illustration practice is a sludge of the defense person in nine starry skys of the dragon quest.


Everything was drawn with Photoshop CS3 because there was no time today.


Tentative color (wry smile)


When it is a personal computer, the line cannot be drawn well after all.


2011/05/15 23:43:25








にほんブログ村 その他日記ブログ 日々のできごとへ
にほんブログ村

nice!(0)  コメント(0)  トラックバック(0) 
共通テーマ:日記・雑感

nice! 0

コメント 0

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

トラックバック 0

トラックバックの受付は締め切りました

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。