SSブログ

今日は人生の転換期 イラスト練習はDQ9の笑顔と腰つきが魅力的な子 [日記]

今日は人生の転換期 イラスト練習はDQ9の笑顔と腰つきが魅力的な子


今日は人生の転換期!


前々からの計画を実行しました


なにをしたかは秘密(笑)


これで人生が変わるはず!!


イラスト練習はドラゴンクエスト9星空の守り人 の笑顔と腰つきが魅力的な・・・


ズッキーニャ!!


2011.5.18.aki.dq9zuki.jpg


やっぱりシンプルなモンスターは良いね


描きやすい!!


でも海外だとポケモンに比べてドラクエって人気ないんだよね


やはり企業の差かな?


SQUARE ENIX て経営が悪いから・・・


2011/05/18 21:23:25


It is a transition stage of the life today.

The illustration practice is a child attractive with the smile of DQ9 and the waist.


It is a transition stage of the life today.


The plan beforehand was executed.


It is secret ..(.. ..laughter... ) what you did


The life is sure to change in this.


The illustration practice is attractive with the smile of the defense person in nine starry skys of the dragon quest and waists ・・・.


[Zukki-nya].


An after all simple monster is good.


It is easy to draw.


Dragon Quest was abhorred compared with the Pokemon however it when it was foreign countries ..popular...


Is it still a difference of the enterprise?


Because SQUARE ENIX [te] management is bad ・・・


2011/05/18 21:23:25







にほんブログ村 その他日記ブログ 日々のできごとへ
にほんブログ村

nice!(0)  コメント(0)  トラックバック(0) 
共通テーマ:日記・雑感

nice! 0

コメント 0

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

トラックバック 0

トラックバックの受付は締め切りました

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。