SSブログ

穏やかな日曜日に・・・It is ... on calm Sunday [日記]

穏やかな日曜日に・・・It is ... on calm Sunday


今日は穏やかな一日でした
It was 1st when it was calm today


曇り空は昼頃には真っ青な空に変わりまぶしい太陽が輝く
As for the cloudy sky, the deep blue sun where a change is dazzling in the sky shines on about the daytime



こういう日は外に散歩でもすればいいんですが最近だるさが続くのでガマンして家にいました
You should have done even a walk forth on such a day, but because tiredness continued recently, I endured it and was in the house


残念
I am disappointed


まあその甲斐あってマンガの方もどうにか進みそう
Oh, there is the worth, and the comics seems to advance somehow, too


やっぱり気分がいいとすべていい感じ
After all the feeling that is good entirely if I feel good


この調子が続くといいな
This condition should continue


2009/06/07 19:44:44


にほんブログ村 その他日記ブログ 日々のできごとへ
にほんブログ村

nice!(0)  コメント(0)  トラックバック(0) 
共通テーマ:日記・雑感

nice! 0

コメント 0

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

トラックバック 0

トラックバックの受付は締め切りました

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。