SSブログ

落語を聞きに行って来ました! [日記]

落語を聞きに行って来ました!


落語を聞きに浜松に行って来ました


はあっ・・・


遠い(笑)


花粉症患者にとっては辛い時期にやるもんだ!


花粉症の症状が出たかはカテゴリーの花粉症を見てください


笑点でおなじみの桂歌丸 三遊亭好楽 三遊亭小遊三の三人 他一名


それぞれ個性を生かした絶妙の語り口でした


その中でも際だっていたのはやはり桂歌丸!


長時間座っていて感じていた腰の痛みすら忘れて笑っていました


ちなみに話の内容は店の主の留守中に女将さんといい仲になってしまった奉公人との話


やはり女は恐い(笑)


来年もあったら見たいけど・・・・生きてるかな(笑)


2011/02/24 21:58:55


 
It went to hear the traditional comic story telling.


It went to Hamamatsu to hear the traditional comic story telling.


[Haa] ・・・


Far ..(.. ..laughter..)


It massaged it for the hay fever patient ..putting at painful time...


Please look at the hay fever of the category whether the symptom of hay fever went out.


One another name every three people of small [asosan] Japanese judas tree Utamaru Sanyutei good easy Sanyutei familiar in [waraten]


It was a way of talking of exquisiteness that made the best use of individuality respectively.


It is still Japanese judas tree Utamaru that it was especially that at the case.


It laughed even at the pain in the waist that had been felt because it sat for a long time because it forgot.


By the way, the import of the story is a story with the indented apprentice who has become good relations with the landlady the main during one's absence of the shop.


The woman still is scary ..(.. ..laughter..)


・・・・ in case of being next year though want to be seen by me It lives or is ..(.. ..laughter... )


2011/02/24 21:58:55







にほんブログ村 その他日記ブログ 日々のできごとへ
にほんブログ村
 

nice!(0)  コメント(0)  トラックバック(0) 
共通テーマ:日記・雑感

nice! 0

コメント 0

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

トラックバック 0

トラックバックの受付は締め切りました

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。