SSブログ

今日からゴールデンウィーク!! [日記]

今日からゴールデンウィーク!!


楽しいお祭りとかが始まる予定でしたが東日本大震災による津波被害や東京電力福島原発事故のためほとんどが中止になってしまいました


あの被害を見てしまえば仕方ないことかな


さて今年のゴールデンウィークはどうしよう


徳島や茨城産の特産品でも買って楽しもう!


さてイラストの練習!



第1巻の表紙からモモ・ベリア・デビルークを描いてみました

2011.4.29.aki.toloved.2.jpg


今日は目標として「逆さにして描く」「描く時間を20分以内にする」を決めて描きました


どうにかその目標も達したんですがやはり逆さにするとダメですね(笑)


特にあごの辺りがおかしい・・・


まあそれでも元に戻してもある程度見られるから少し離れてきたのかな?


ただこの絵はちょっとエロが強いので修正してます(苦笑)


2011/04/29 17:17:25


Golden Week from today.


Most has been canceled because of the tsunami damage and the Tokyo Electric Power Company Fukushima nuclear accident due to a East Japan great earthquake though a happy festival was scheduled to start.


If that damage is seen, it reluctant?


Well, let's very do this year's Golden Week.


The speciality Tokushima and from Ibaraki enjoys buying it.


Well, practice of illustration.


This time"ToLove [ru] darkness"


Peach Beria [debiru-ku] was drawn from the cover of volume 1.


"It kept inverted and drew" and "The drawn time is made within 20 minutes" were decided aiming today and it drew.


It is. ) ..not good when still keeping inverted.. ..(.. ..laugh.. though reached somehow by the target


Especially, the vicinity of the jaw is amusing ・・・.


Have you parted a little because it is seen to some degree even if it probably returns it even so?


However, because Hello is strong for a moment, this picture is corrected (wry smile).


2011/04/29 17:17:25







にほんブログ村 その他日記ブログ 日々のできごとへ
にほんブログ村

nice!(0)  コメント(0)  トラックバック(0) 
共通テーマ:日記・雑感

nice! 0

コメント 0

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

トラックバック 0

トラックバックの受付は締め切りました

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。