SSブログ

心に残るウィリアムズ王子とキャサリン妃の結婚式 [日記]

心に残るウィリアムズ王子とキャサリン妃の結婚式


2011年4月29日(日本時間)にウィリアムズ王子とキャサリン妃の結婚が行われました


二人とも幸せそうで良かった!


そして二人を見守る人達も幸せそうだったのが印象的な結婚式でした


地味という事だったけど派手な帽子の人が多かったからそう見えなかった(笑)


特にエリザベス女王の後ろの人!


キャサリン妃の友達かな?


二人の幸せが末永く続くことを願います!


今回のイラストはガンダムにしようと思ったんですが結婚式の話にガンダムは合わないと思い止めました


そこでここ数日、咲き始めたツツジをイラストにしました


2011.4.30.tutuzi1.jpg.jpg


任天堂「絵心教室DS」の講座を参考にして描いたんですが、紙が大きいので一苦労


やっぱり絵は難しいね


2011/04/30 18:11:22

Wedding of prince Williams and princess Catherine who remains in mind


The marriage of the prince Williams and the princess Catherine was done on April 29, 2011(Japan standard time).


Both seemed to be happy and it was good.


And, seeming the people who watched two people happiness, too was an impressive wedding.


It is ..(.. ..laughter..) not seen so because there were a lot of people of the fancy hat though it is a thing of sober


Especially, person in queen Elizabeth back.


Is it princess Catherine's friend?


It wishes the happiness of two people to continue forever.


Gundam was not thought it was suitable and stopped to the story of the wedding though was going to have made this illustration Gundam.


Then, the azalea that had begun to bloom was made an illustration for these several days.


It has a hard time though it drew referring to the course of Nintendo "Artistic taste classroom DS" because paper is large.


After all, the picture is difficult.


2011/04/30 18:11:22






にほんブログ村 その他日記ブログ 日々のできごとへ
にほんブログ村



nice!(1)  コメント(0)  トラックバック(0) 
共通テーマ:日記・雑感

nice! 1

コメント 0

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

トラックバック 0

トラックバックの受付は締め切りました

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。